luni, 16 septembrie 2013

Mary și orgia gândacilor

M-am mutat. Iar. Peste o colonie de gândaci, se pare. E ora 3, iar eu nu dorm, pentru că am văzut un gândac urcându-se peste mine. În pat. Am ieșit pe hol mai devreme [mă duceam la baie] și mișunau. Am pus mâna pe Aroxolul de pe noptieră, și dă-le la cap! Degeaba. Am terminat un tub de aroxol în baie, bucătărie și hol. Următorul pas a fost să îndes un prosop în pragul ușii și să încerc să mă culc. Și atunci a apărut bestia peste mine...

Așa că m-am pus în cur la pc și am căutat. Ce? Un nenorocit de magazin non-stop în oraș. N-ai să vezi. Unde naiba să merg eu la 3 dimineața, să mai cer insecticid? Așa că am căutat prețul unui tub de Aroxol, preventiv, pentru mâine. Și am dat de asta. La început nu știam dacă să râd sau să plâng, după care am văzut asta: "Cu Regent nu ai cum sa gresesti, aveam acasa harem/orgii/insane parties/ma trezeam noaptea de la falfaieli pe la picioare". HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Știu că e oribil, dar voi realizați că omul ăsta SE TREZEA NOAPTEA DE LA FÂLFÂIELI PE LA PICIOARE?!?!?! AHAHAHAHAHAHAHA! Da, e foarte posibil să-mi fi intrat prea mult Aroxol pe nas.

Noapte bună.

1 comentarii:

Mucegai spunea...

Are dreptate cu regent 2000, dar nu se mai gaseste. Intreaba in schimb de ceva pt gandacul de Colorado, care nu stiu prin ce minune este ruda cu Goanga olteneasca.